söndag 24 juli 2011

im baaaack!

Yesyes nu är man tillbaka, eller ja vart tillbaka ett tag men inte tänkt på att skriva. Och vi har inte kunnat göra så mycket för det har ju vart ett jäkla kasst väder. Men vi åkte in till Åhaga/Borås och handlade lite på Nelly.com. För min del blev det två par byxor och ett par träningsskor(får nämligen inte sno min syster skor längre, så fick bli nya och mycket bättre än hennes:). I lördags så var det åskvädret ute och vi satt ute på verandan(balkong över), och riktigt mysigt med gott sällskap och lite spel.
Mycket kul med lite nya grejer och träffa far min plus fru och djur. :)

Men ja tvyärr så börjar man bli sjuk. Mina halskörtlar värker och har ont i halsen och mitt huvud spränger och klarar knappt av att gå ut med Lok för jag får så ont i kroppen. Och det är ju självklart att Lok ska gå och bli dålig i magen med. Så man måste ju springa ut med honom imellanåt men så är de.
Någon som kan en bra huskur för hundar med dålig mage eller någon som vill slippa att bli förkyld? (A)

Ni får ha det bäst, och om inte ännu bättre om ni slänger in en liten kommentar! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar