onsdag 20 juli 2011

lovande dag

Hej allihopa!
Idag ska jag nog ta en lång promenad i skogen med Lok, och sedan på kvällen blir det nog jag drar ut och springer.
Om jag har lika tur som igår så hittar jag kanske lite kantareller när jag går runt i skogen. Idag ska jag dessutom gå i en annan skog än igår så förhoppningsvis kanske man hittar något.

Sen blir nog lite apportövningar och lite sådant kul.
Som ni nog förstod från min första inlägg så är Lok väldigt många raser. Vilket betyder att jag har mycket att anpassa mig till. Vilket är kul men samtidigt är det mycket att tänka på. Men jag klagar inte. Lätt att se vad jag tycker är roligast och tråkigast helt enkelt.

Slänger in en bild med
En något skällig hund men underbar hund. Vi höres senare! Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar