torsdag 29 september 2011

Ello!

Idag har det varit mycket jobbig dag. Ursch! Började igår kväll med att jag gick och la mig lite försent och folk slutade aldrig skriva med mig men men. Så jag kl ringde lite innan 6, två gånger. Men jag försov mig. Och så hann jag inte äta något och lunchen i skolan var väl inte det godaste. kebabpytt wtf?
Hmm ja det var de enda jag åt till jag kom hem hem vid 3, halv 4. Egentligen sluta jag halv 5 men hade ingen energi, mådde skit.
Men jag kom hem så gjorde jag lite tomat soppa med mammas nygräddade bröd + juice! Mums! Mår bättre nu men fortfarande huvudvärk och trött och sånt men hoppas de blir bättre så jag kan ut med Lok en långis:)

Tänkte lägga upp lite bilder från i helgen när Lok är mega söt med min tröja plus en annan bild ;)

Denna är jätte söt tycker jag :)


Ser ni spindel? Jätte snuskig!
Jag ska kila vidare nu så Höres vi senare! Ha de bäst! 29% kvar på låne macen, blir nog från mors! 
HEJdååÅ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar