tisdag 13 september 2011

hallo

Allihopa.. jag använder mammas dator än. den är helt handikappad. Eller ja för stor bild för en mini dator eller hur man ska säga.. Inzoomat är allt men det blir värre om man zoomar ut. Det suger.
I alla fall så var det en kort dag idag, slutade vid 11 men hade skolfoto så kom till centralen vid halv 1 - 1.

Dagen har gått segt men ändå fort.. Gillar inte att det blåser så himla mycket och blir kolsvart fort. Är lite halvt mörk rädd och inte ha några lampor som lyser upp (som i kära Göteborg t.ex.) så blir det verkligen mörkt. Har vandrat lite i skogen och gått mindre promenader. Men som sagt jag ska fixa en bra schema som jag ska följa ett tag och ser hur de går, då jag ofta gör saker helt spontant. Kan bli bättre och organiserat när man har schema. Jag ska fixa klart de så får vi se hur grymt de blir!

En halv gammal bild eller ja det var snö ute när bilden blev tagen och hmm ja jag hitta iaf en bild på denna dator. Det är Lok, lite jag och rottisen Moa :)
Ha en fortsatt blåsig kväll/natt så höres vi imon och jag hoppas på att jag får min dator eller åtminstone min beställning från cdon.
NÅGON SOM VET EN BILLIG HUNDSIDA MAN KAN BESTÄLLA FRÅN SOM INTE TAR TYP 100 KR I FRAKT?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar