torsdag 29 mars 2012

vååårisch!

helllo!
Bra väder det börjat komma fram nu! Våren är häär, yyeey! Dock buuu för fästingar. Fast mamma köpte ett scalibor, jag gillar de inte men de funkade den lilla tiden vi använde förra året. Så jag ska testa om lok reagerar på de. Hoppas inte de för vill inte att något illa ska hända. Med halsbandet eller med fästingar.
Känner mig delad.. Testar i en månad blire något eksem eller liknande så bye bye halsband.
Jag är egentligen emot sånt här med kemikalier men det behövs när jag bor ute i fästing näste. Dessutom när de ska bli mera fästingar i göteborgs området såå.. damn.
Och lok sover i min säng ännu värre.. Aja nu blir jag osäker. Expot kanske man ska tsta? Men gillar inte droppar med massa klet. Dumma dumma kemikalier.. Dumma dumma fästingar..


Jag får fundera lite till.. Vad använder ni?
Ha det bäst! Puss o Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar