måndag 2 april 2012

seg igen

Hej alla!
Jag har varit riktigt seg på att blogga de senaste, jag vet. Men det är mycket att tänka på nu innan studenten..
Men nu är de snart lov och då ska vi gå massa och ha jätte kul, längtar! Och nu har jag märkt att min "hund" frys börjar bli tom. Så snart blire dags med lite ny mat och hade tänkt skaffa eller ja testa priima hundfoder (www.priima.se). Lite kul att fabriken bara ligger några mil härifrån (inte gå avstånd) men i Örby. Men blir väl att jag köper från en av återförsäljarena som är hermansson foder och ligger i Rävlanda. En bit närmare. Så ja ska bli spännande och se om han gillar det men det tror jag att han gör.

Och jag har kommit på när jag ska lägga spår med, blir på onsdag för då slutar jag tidigt och på torsdag så slutar jag med tidigt och då blire perfekt att gå ut och blodspåra när jag kommer hem på torsdag. Då har de fått legat och gottat sig i ett dygn vilket blir bra!

Men nu ska jag ta och gå på en kvällis runda och sedan fortsätta med att försöka komma igång med pluggandet. Så vi höres inom kort igen! Ha det bäst Puss o Kram!
Bild från i förra veckan när det inte var svin kallt ute! :) Att detta vädret aldrig bestämmer sig, suger! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar