tisdag 17 april 2012

God morgon

Nu sitter man i skolan igen efter en snabbt påsklov. Allt för snabbt men men.
I söndags så när jag och syrran var ute o gick med lok så den vägen vi skulle ta så springer en älg lite längre fram.. Typiskt Lok blir klart helt galen och vi började gå en annan sväng i skogen men vi bestämmer oss att chansa och ta den vägen vi började på och det började bra.
Senare på kvällen tänkte jag ta en spring tur åt de ena hållet men där längre fram gick ett rådjur över vägen såå nej. Gick andra hållet och sprang och det gick bra tills mjölksyran kicka in.

Och jag skulle ju på blodspårs teori igår och blodspår idag men blev inte så för jag fick en sån migrän liknande huvudvärk så ja.. Men hundtränaren skrev upp oss för i maj istället :) Bra det i alla fall!

Priima hundfoder stormgillar Lok! Och det känns hyperbra! Jag har hittat ett bra färskfoder som är inte farligt dyrt och de är närproducerat! Ja ekologiskt asså! Bättre de än att köpa bravo som produceras i Skåne.

Nu ska jag återgå till samhälls lektionen så höres vi senare! Ha de bäst! Puss O Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar