torsdag 12 april 2012

stackars finger!

Hej!
I tisdags kväll så hade mamma vart på ikea så hade hon köpt lite saker till mig. Så när hon kommer hem så säger hon att jag ska komma till garaget och då när jag går igenom dörren så är mitt långfinger långsamt och den klämms i dörren. Det gjorde jävligt ont och det var rena rama finger blodbadet. och jag höll på att svimma två gånger. Fyfan för sådan smärta..
Mamma var snäll och gick ut med lok så jag fick ligga och ta det lugnt.
Min natt var ett helvete, gjorde inte bara ont i fingret utan hela armen. Dumma nerver.
Nu efter två dygn så gör de inte lika ont men fortfarande ont. Mitt finger är svullet och nageln är blå och äcklig.

Först
Senare
Senare
Och Idag

Fyfan, svullet och äckligt som sagt. Och allt blir dåligt och blir paus i hundaktiviteter nu tack vare fingret.. 
Men på måndag drar blodspår steg 1 igång! De ska nog gå ändå! 

DEnna låda med mat köpte jag igår. Priima hundfoder, hoppas lok gillar det bara. Men det tror jag att han gör för han slicka sig gött runt om munnen när jag kom hem med lådan och slicka även på korvarna. Hahah vad fel de lät :P 
Och det är inte farligt dyrt heller, en låda 20 kg - 300 kr 
Så det är gottigt. 
Nu ska jag ta och fixa mig för att gå ut i min och loks ensamhet. Härligt! 
Ha de bäst! Puss o Kram! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar