fredag 27 april 2012

stressiga dagar

Och jag vill bara lägga mig under täcket och gömma mig. Tro mig jag längtar till studenten men det är så mycket som måste bli gjort så ja stressar som en galning. Spyr på morgonena och kan knappt äta något även om jag är hungrig så vrider de sig i magen på mig. Sedan att må allmänt dåligt hela tiden suger..
Så ja Lok är min ängel i allt detta, han gör så jag tänker på annat och inte bara massa plugg o shit och inte går in i väggen eller något. 

Och imorse var en liten shetlands ponny lös på vägen och sprang omkring som Lok blev galen på. Men lyckades ta oss därifrån och ringde även mamma så hon ringde till stjernboden(butiken mittemot hagen) och så fixa dom resten. 
Tydligen så brkuar den rymma så ja stackars understimulerade häst"/ 

Ja tänkte bara uppdatera mig lite så vet ni även om jag blir lite off på ett tag. 
Ha det bäst allihopa! Puss o Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar