söndag 6 maj 2012

Heej allihopa! :)

I början av veckan och nästan hela veckan har det vart riktigt varm och härligt i en lagom mängd. Nu i helgen har de ju vart svalare vilket är skönt. 
Lok blev ju jätte varm inne som ute. Han fick ha på sig en kall handduk för att han inte skulle svettas ihjäl typ. 
Denna vecka har gått väldigt fort! Ledig två dagar och på onsdag så hade man typ inte någon lektion så var ju bara att åka hem igen och torsdagen va man i skolan och sedan fredag ledig så det har vart jätte skön vecka. 
Fast värmen förstörde väl lite men tanke på att man måste tänka sig för att inte gå ut mitt på dagen osv. MEn det har funkat. Långa promenader på kvällarna istället :) Dumt med svart päls på hund! :P 

För en vecka sedan så la jag ut blodspår till lok, väntade inte ett dygn som jag brukar utan gick efter någon timme. Men det gick bra, var dock lite osäker på om han luktade bara på blodet eller om han kände att jag hade gått där. Aja han satte den iaf! Men jag ska nog inte köpa älgklövar igen för det gillade lok inte. Så nu vet jag det! 

Chillidill under skuggan :)

"Bllää att tugga gräs!" 
O så måste jag ju vara med på ett hörn med ;)

Nu ska jag iväg och käka lite frukost och så är de en solig men sval dag så blir nog någon härlig runda med Lok och syrran(som förövrigt är på besök). Såå aktiva ska vi allt vara! 
Ha det bäst! Puss o Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar