tisdag 8 maj 2012

inköpslista!

Nu har jag kommit på att jag behöver en del nya grejer till/för lok!

*Nytt koppel (har förtillfället ett som är cirka 3 meter(tror jag), så behöver ett kortare)
* nomesele
* vikter till dw
* nytt hundgodis
* roliga leksaker (t.ex. ny rugbyboll, loks nya favvo)
* köttben/tuggben
* midjeväska grej som man kan sätta kopplet på, haha

Just nu står de stilla bara för det, haha. Men det är lite av allt jag ska försöka inskaffa nu.
Ja och för övrigt så ssitter man här och har feber och halsont. Jippii! Riktigt segt med att bli sjuk nu.. Men får vila en del och hoppas det försvinner inom kort. Så nu ska jag kolla lite hundgrejer på nätet och se om jag bara råkar beställa hem lite saker. :P
Ja, ni får ha det bäst! så höres vi senare! Puss o Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar