torsdag 24 maj 2012

segis!

Hej allesammans!
Nu har jag inte lagt in någon inlägg på ett tag, mycke i skolan och allt sånt där tråkigt..
Men måste ju uppdatera mig om att jag faktiskt har tagit mitt första dopp i tisdags och lok var självklart med och badade.
Det har vart så himla varmt och gillar inte värme (för mycket värme), så ja det var ändå skönt med ett dopp men svinkallt! Lok gillade det ju såklart. Och även igår så var vi nere vid sjön men då vart det lok som badade jag stod i vattnet upp till höfterna ungefär.
Och eftersom att jag gick ner själv så vart de lite svårt att ta bilder, synd nog.
Men jag har upptänkte då att lok är antingen lite rädd för vattnet eller något för han står och skäller på det och självklart på mig med men då vill han bara leka. Nu ska jag träna bort det och se till att det blir andra bullar.
Jag tror nog att döda byn ville strypa oss när lok skäller och det ekar över hela samhället/byn/villområdet(?). Det heter itne döda byn utan det var något jag och min syster döpte det till när vi hade flyttat hit och gick vilse i skogen och kom dit, ja helt dött vare/är det där. Det riktiga namnet är hägnen, rätt så hjärndött det med.
Död hund efter en dag på stranden:)

Från igår, min fina älskling! 

Ja och så är vi på nuvarande dag och jag kan säga att det har vart rätt lugnt. Lok blir rätt matt av värmen vilket jag med blir. Det är liksom varmt överallt. MEn jag ska fortsätta plugga nu(duktig som jag är för en gångs skull). Och ikväll när det är svalare så blire en långis! Skönt!
Och imorgon så åker vi kanske in till kära Göteborg och hänger med lite göteburgare!
Ha det bäst! Och jag ska se till och uppdatera mig lite oftare! Puss O Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar