fredag 15 juni 2012

Seg meen not för long

Heej!
Nu har min uppdatering vart åt skogen!
Men det har vart så mycket i skolan MEN det är äntligen över nu!

Och som en bra start på sommaren så åker jag och syrran till Paris imorgon för att se Mötley Crüe! Det ska bli skit kul!

Och med Lok så går allt priima bra! 2/6 så fyllde min snygging 3 år och det firades med presenter och lyxade till hans färskfoder med köttbitar och ben! Det gillade han massa. Och har även börjat använda retriver koppel som han fick i födelsedags present och det går jätte bra med den. Sett stor förändring sen jag började med det så det känns skönt. Dock gillar jag väl inte att använda hel stryp men när han nu förändras såhär bra så lär jag nog inte behöva använda det så mycket.

Jag har en del planer inför sommaren med lok. Allt från träning till springa träning och sådant! Det ska bli kul! Så efter Paris så kör vi igång!
Vi kör på en gammal going till bild! 

Nu ska jag ut på en härlig sväng med lok och sedan fortsätta packa! 
Ha det bäst allihopa! Så höres vi när jag kommer hem från Pariis! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar