fredag 20 april 2012

ibland är det bra med

facebook. Dock så är de en urtråkig sida men dagar som dessa då min mobil inte verkar ha någon täckning som varken skickar iväg eller tar emot sms. Så det ju bra, men fortfarande så vill man lägga ner den där över arbetade sida men men. Inte idag.

Urk säger jag bara när man kollar ut. Regn och snöfall. Inte kul alls men jag tog mig i kragen och tog på mig regnbyxor och en bra jacka och tog på lok klöjveväskan och gick ut på en hyfsat lång promenad.
Dock så efter mamma opererade axeln i ondags så har jag behövt hjälpa till med en extra hand, då hon bara kan använda en arm. Så matlagning, tvätt och sånt där jätte roliga sysslor får jag stå för nu ett tag framöver.

Nu snart ska jag springa över och börja laga mat, sedan efter jag och lok har ätit och vilat så ska jag nog gå en långis igen. Känner för att gå, men hoppas på att regnet kanske lugnat ner sig lite. Annars får jag handskas med de ändå.

Titta vad jag hämta ut i tisdags! Ända från Kiina!


Jag la ett bud på tradera på denna. Eftersom att det kosta bara 38 kr med frakten så förvänta jag mig inget jätte bra. Men måste säga att den är skit bra! Furminatur in my heart! Hahah nä men nästan! Riktigt bra! Så det rekommenderar jag att ni köper i sverige eller var som. Mycket bra! 

Gårdagens drama på gården! 
Gråvita katten Sixten (den som ligger) bråkar med en annan hårboll från någonstans. Bilden är inzoomad så inte bästa kvaliten

Lok Blev lite halvt galen, och skällde på dom men dom märkte inte honom utan kollade ilsket på varandra. 

Nu ska jag iväg och fixa mat så jaa. Nii får ha det bäst så höres vi snart igen! Puss o Kram! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar