fredag 16 november 2012

Heej

Nu springer tiden verkligen iväg och jag och lok har det bra. Men nästa vecka börjar jag en teknikstart på lernia i Borås. Teknikstart är i 4 veckor och de är just för jag ska testa på svetsning. Så om jag gillar de så ska jag fortsätta i ett halvår och plugga till de. Så nästa vecka ska lok vara hos hunddagiset dom dagarna mamma jobbar dag, så får vi se på måndag vad jag får för schema och så då.

Men det ska bli ändå kul att gö nå annat än att bara gå hemma om dagarna, även om de är rätt soft men det är ju inget man kan göra i en evighet liksom. Sååå nu börjar pluggandet igen då! Får se hur de går.

Men vi har vart rätt aktiva det senaste och gått långa runder och tränat lite inkallning och kommadot stå och lite gott o blandat. Och allt går framåt det är väldigt skönt. Så nu i helgen kommer mormor o morfar hem hit ändå från flen så det blir väl kul de.
Nu ska jag ta det lugnt en liten stund till innan jag ska dra mig ut på långis med min lok



Två bilder från när Lok hade vart och vaccinerat sig och vi var på promenad i Kållered i väntan på mamma :) 
Ni får ha det bäst nu då! 
Puss o Kram så höres vi imorgon förhoppnings vis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar