fredag 2 november 2012

Woopyy

Och nu är det november. Fort alla dagar går, var nyss början av oktober och nu november. Blä sluta gå så fort :P
I alla fall så 31e oktober var jag i Borås på studiebesök hos Lernia, gick bra, och så. Så blir nog att jag ska läsa att bli svetsare. Så ska först gå 4 veckors teknikstart o se om de är något jag skulle klara av.
Men iaf så efter besöket så handla vi lite och så på vägen tillbaka hem så åkte vi in till hööks, är ju 15% rabatt på hundsortimentet. Kunde säkert plockat på mig massa saker men blev två saker bara.
Antiryck-koppel, kan inte säga för mkt om den än men helt okej än så länge. Lite för långt för mig men det är ändå bra när dyker ner i dikena osv. 

Och denna har jag velat ha ett bra tag eller ja kanske inte just denna men just en liknande matta eller vad man nu kallar det. Lok älskar den iaf och det är huvudsaken. 

Ska nog ta mig dit igen för lite mera saker. 
Men iaf dom två sakerna var ett bra köp ändå.

I helgen så kommer en kompis hit och vi ska nog slappa och gå promenixar. Idag har det vart en regn dag men jag hoppas det inte blir det i helgen så man slipper bli dyngsura varje gång man går ut. Men får väl se hur vänligt vädret är då.

Men nu ska jag städa lite och så men vi höres imorgon typ då. Puss o Kram 
Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar