söndag 28 oktober 2012

seg helg:/

I helgen har de vart rätt segt eller ja de började i fredags med att Lok blev dålig i magen. Och i lördags vare akut för honom och så. Riktigt jobbigt vare. Men sen när han fick ris o fisk så blev det mycket bättre och nu mår han bra igen, som tur är!
Så det var en liten sammanfattning på hur min gårdag var. Gick ut typ massa gånger och tyckte jätte synd om Lok. Fyfan. Glad att det är över!

Men nästa vecka är höstlov för dom som går i skola då. För mig äre som vilken vecka som helst. Men på onsdag ska jag iväg till Borås o på studiebesök hos Lernia såå får se hur bra det går. Så får vi se vad för utbildning det blir.

Jag började läsa Lydiga jakthundar, och den verkar väldigt bra och lärorik. Så den kommer nog hjälpa mig en del.

Jaa nu snart blire nog sängen och så höres vi imon typ då. Ha det bäst allihopa! Puss o Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar