torsdag 11 oktober 2012

Då är hösten här

Hej allihopa!
Min uppdatering har verkligen vart kass. Men det blev inte direkt uppdaterat just för att jag inte tyckte det hände något nytt eller så. Men Jag känner att jag vill verkligen börja nu igen. Och det ska jag nog allt göra med!
Startar nu med att jag nyss kommit tillbaka från en hyfsat lång promenix och nu sitter jag här. Funderar på en cykeltur om en liten stund. Såå fint väder ute idag liksom!

Och jaaa om det vavr förra veckan så gjorde jag ett försök att göra hundgodis. Haha! Det gick la inte så bra, först med smeten som krånglade men sen när dom vart klara så var dom super goda tyckte Lok. Men nu en vecka senare så har det börja växa lite mögel på dom. Typiskt asså! Så det var ju bara o slänga ut dom. Men ska nog ta ett nytt försök och då ska jag nog lyckas med!

Sedan har jag börjat träna lite trix med Lok igen. Håller på med en enkel som är "stå", men nuu har jag lite dålig med hundgodis för det faila med dom jag gjorde. Så ska nog köpa lite godis för att ha i backup ifall min nästa sats går åt stuprännan den med.

Bild från när Lok o Teodore lekte :) Dom kom väldigt bra överens, så det var jätte rolig! 

Men nu ska jag dra mig, för tror jag inte har så mycket mer att skriva för denna gången. 
Ha det bäst allihopa!
Puss o Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar