måndag 15 oktober 2012

Godmorgon världen!

Jaa, idag tog jag mig upp hyfsat tidigt, jag ska iväg till roliga arbetsförmedlingen idag. Hoppar av glädje men vad gör man. Ska förhoppnings vis börja plugga snart. Förutom att jag pluggar på körkort och jägarexamen dåå. Undra om jägarexamen räknas som aktivitet? Måste jag fråga de sen.

I helgen har vi tagit det rätt lugnt. Regnet kom ju i lördags så blev lite halv långa och vanliga promenader. Men det funkar det med.
Men nu fick jag hjärnsläpp minns inte om jag skrev förra gången om att jag och Lok tränar in ett nytt kommando eller vad man ska kalla det. I alla fall så är det "stå". Kände för att börja med trixsen igen även om det inte är ett riktigt trix men ändå.
Och eftersom mina hemgjorda godisar börja mögla så fick jag min kompis som kom hit att köpa med sig hundgodis på vägen. Är inte riktigt redo att försöka baka hundgodis än. Haha!

Jag ska strax ut med lok igen innan jag måste bege mig till Kinna och ha kul kul kul..
MEn vi höres inom kort igen! Och varnar er att inte gå i skogen nu när det älgjakt, att få en kula i hövvet är inte så trevligt. Eller ja bort ni uppe i norrland och där så är det ju redan över såå jaa ni har ju inge o oroa er för.
Men ja ha det bäst! Puss o KRam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar