onsdag 17 juli 2013

Pang!

Hej alla!
Hur mycket det är skönt med fint väder o allt. Så måste jag va en typisk svensk o klaga. Jag tycker det är så svårt att hitta på något när det är för varmt. Speciellt med Lok. Visst att man kan alltid gö nå på kvällarna men still.

Har ni hört att de börjat med borrelia spruta på hundar nu? Undra om det verkligen funkar. Man får la vänta o se efter ett tag typ. Får hoppas det funkar i alla fall. Om de nu gör det så tar jag lätt en spruta på lok. Men kommer ju inte göra de tills de är hundra så de inte blir ett svininfluensa fiasko. Den kom ju trots allt ut i juni.

Imorgon ska jag och två kompisar iväg till Gekås o shoppa loss. Lär nog bli en del hundgrejer och hoppas de finns några kläder att ha. Hoppas de inte blir allt för dyrt bara för är inte världens rikaste just nu. Men lite kul måste man ju ha eller hur?
Bara för bilden är såå ehm jaa. 

Nu ska jag ta och ge mig ut med lok, blir förstås inte långt nu för solen står på. Men han gör inte nr 2 på tomten så måste gå en liten sväng och hoppas han gör ifrån sig annars blire väl senare när det blir svalare och man kan gå längre. 
Men ni får ha det bäst och njut av värmen medan den är här. 
Puss o Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar