söndag 4 augusti 2013

slooow

Heej alla!
Nu är jag väldigt långsam igen. Men jag skriver nu iaf.
Igår o idag har jag hjälpt till på loks dagis. Kuligt äre men nu är man bra trött.
Och när jag var på gekås så blev de lite hundgodis o en till aktiveringsbräda. Den är väldigt svår att lista ut men han kommer nog greppa de efter ett tag. Det är en sån som man vrider en rund bräda med ett hål så snörar man den för o komma till de goa.

Håller på med att träna lok att buga. Han är såå söt när han böjer framdelen. Riktig duktig är han så är bara att han ska förstå ordet så kommer han få fyr påt.
Men att träna tricks är mycket kul, speciellt när han med tycker det.

Jag kollar lite olika kurser och funderar på att börja på rallylydnad med lok. Har lämge velat de så de är la aldrig försent för de heller liksom :) eller kanske gå en lydnad kurs, hehe delad. Finns en del o välja på där. Men lutar mest på rallylydnad :)

Nu ska jag vila lite sen så får jag sätta igång och göra något. Typ bada med lok :D
Ha de bäst! Puss o kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar