måndag 5 augusti 2013

Woopwoop

Ser ut som att jag och lok ska flytta igen. Men denna gång blir det lite närmare.  Till värnamo mer exakt. Ska bli kul om jag lyckas hitta boende på två veckor. Åh va kul och anledning en till att jag får veta detta nu två veckor innan utbildningen är för att posten är kassa. Och får beskedet en månad sent. Mycket störamde men de löste sig iaf.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vart hemma o småstädat lite. Men imorgon kanske man drar till börjes för och skaffa en cykel grej till lok så jag slipper hålla i kopplet när vi cyklar. Kan va skönt o slippa de. Men vi får se lite sen ikväll.
Är helt inne på att skaffa lägenhet eller om jag kommer in i ett elevhem men de djurtillåtna ligger tvyärr i segerstad/reftele. Och de är typ 40 min med buss till värnamo därifrån vilket kan va rätt segt. Så de är en hård nöt att klura på.

Funderar på o försöka skaffa koner eller liknande o köra lite slalom med lok eller ja träna honom till det o förstå vad han ska göra. Det är kul med agility inte för att jag har tränat så mycket med lok utan lite mer av vad naturen kan erbjuda, typ byggt själv.

Nä nu ska jag sätta igång med lite tricks träning o gossip girl o sådant. Inte allt på en gång, börjar med träningen :).
Ha de bäst! Puss och kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar