måndag 12 augusti 2013

Pimpim

Hej alla!
Sorry att jag inte skrivit på ett tag men i lördag så åkte mamma, hemmes kille och lillebror till Italien.  Och jag blev ensam kvar här hemma. Men ja syrrsn kom hem samma dag o stanna dock bara en natt men det är ändå okej. Men jag och syrran hade de mys i regnet och jag o lok mötte upp henne vid bussen eller ja påväg dit iaf och så följde vi henne ner när hon skulle hem. Vi alla hade det riktigt kul:)
Hon hämta saga, lilla vovven som hon ska passa medan dom är borta. Jag ska ju åka till värnamo i slutet av veckan så vi får se vart jag hamnar. Jag och Lok.

Idag så var jag och lok ute på lång runda i skogen o plocka massa svamp:). Hade lagt upp en bild men blåtand vill inte sammankopplas men men ni vet väl hur kantareller ser ut antar jag.
Hade lite av dom till middag, gav några till mammas killes föräldrar och så har jag lite till frukost mackan imorgon:) gottigt!!

Kan säga att bug tricket börjar sitta nu. Inte helt men inte långt kvar :) han vill ju lära sig och då gåre ju allt bättre. Kan kanske filma o lägga upp så ni får se hur de går :)

Har lekt lite med konorna, han tyckte de va kul men lite förvirrande tycker han allt. Men så är de väl i början typ. Byggde mig en liten bana så han får hoppa och gå slalom. Ska ta o passa på att hålla på så mycket med de mellan regnet. Har ju regnat obeskrivligt mycket de senaste. Eller ja inte så himla mycket men ändå en hel del.

Nu blire en sista runda med lok o sen sängen

Ha de bäst!
Puss o kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar