söndag 27 november 2011

hejhopp

Igår åkte vi till Flen och hälsade på morföräldrarna och kom typ nyss hem. Lok är på dagis och hämtar upp honom imorgon. Känns jätte konstigt att inte vara med min kära lok. Saknar ihjäl mig efter honom till imorgon! Ursch inte ofta jag reser iväg från honom och när man väl gör de så saknar man och tänker och vill hem. Men han är i goda händer. Det dagiset är de bästa! Och ägaren Miriam är riktigt duktig så känns tryggt att lämna honom där.
Lite reklam för alla i marks och härryda kommun! 

Vill hämta LOK NU! Så tomt utan honom! Men får tänka på att jag får sova lite längre imorgon men ändå! Kommer säkert vara död ändå för jag piggnar alltid till efter morgon promenaden. Men men en dag går fort! 
Ni får ha det bäst så uppdaterar jag er imorgon! Puss och kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar