onsdag 16 november 2011

seg minilördag!

Idag började kl 7 på praktiken, vilket var väldigt jobbigt. Att gå upp vid halv 6 är ingen hit och även Lok vart sömnig. Men fick i alla fall sluta vid 1 så det är ändå skönt.
Såå i måndags så blev det blodspår som jag hade lagt dagen innan, Lok klarade spåret på typ 5 min. Så det gick bra. Han fick behålla sin klöv för denna gången. (han bar hem klövern ända hem vilket han inte brukar annars så han fick behålla den :)
Igår var en seg dag var jätte trött och seg så blev lite latdag. Men nu efter jag skrivet klart detta inlägg så ska jag ut på en långis med honom nu när jag har några timmar på mig innan solen går ner och man blir en istapp!
Jag tror även jag ska ta och börja baka hundgodis, fick den lusten när jag läste bloggen http://memyselfandmydog.blogspot.com , det fick mig lusten att göra eget hundgodis! Har en hundkokbok faktiskt så får ta och hitta ett bra recept och fixa lite hundkex till min kära Lok :).

Men ska fixa iordning mig nu så man kan dra ut och gå och gå och gå :D
Vi höres kanske senare så ni får ha det bäst så länge! Puss o kram!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vad roligt att ni vill testa!
    Du kan väl skicka över din adress så kan jag skicka ett prov till er?
    emmy.klang@gmail.com

    ha det!

    mvh

    Emmy

    SvaraRadera