måndag 28 november 2011

Hej kära vänner/läsare/alla! När jag och mamma hämtade lok idag så blev han överlycklig, han var i lekhagen och väntade-sprang till ingången-sprang tillbaka till en och när man var framme så gjorde han ett glädjerus! Så härligt glad man blir då! :D Han har vart helt död sen vi kom hem och riktigt gosig med :).

Jag får damp, jag vill bli av med min förbaskade förkylning o hosta så jag kan sätta igång med min springning och cykling med lok. Har snart nej jag har vart förkyld över en månad. Fyfan. Ibland är de jobbigt med att bo med en familj som nästan alla jobbar inom sjukvård. Men ändå bra.
Men peppar peppar ta i trä så tror jag min förkylning börjar avta mera och mera. Eller de känns så idag och hoppas de blir bättre och bättre för var dag. Vill röra på mig och inte bara gå mils långa sträckor.

Fast om jag nu går långa långa promenader borde jag väl kunna springa, right? Jag måste ifrågasätta mamma så jag inte slutar upp med lunginflammation. DET hade vart sjukt jobbigt! Hoppas att jag kan, känner att både jag måste röra på fläsket lite ;P Har ju börjat med frukt, då saknas den mer rörliga biten. Jag återkommer med det när mamma gett sitt besked så får vi hoppas på de bästa. Vill springa av mig lite, plus så bränenr man mer fett i kylan om ni inte redan visste de och nej jag är inte tjock så det är inte panik men vill få finare och mer muskulös kropp. Speciellt min mage. Japp så är de tänker inte skriva något mer om magar nu. Men så ligger det ju till

Hehe godnatt och ha det bäst och ha en bra vecka och SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar