fredag 2 december 2011

Haaaj! denna vecka har gått fort som bara den och idag var sista dagen på bybarna och de var tråkigt. Trivdes där mycket söta ungar och allt. Vill inte till skolan på måndag wääääh!!

I onsdags bestämde jag mig för att på torsdag efter praktiken ska jag på lååång promenad men på torsdag vaknar man upp med världens mensvärk.. Fail! Hade värken konstant hela dagen och dom första dagarna på min roliga vecka är jag helt nedstämd trött och noll energi. Den tordagen slutade med halv långisar men det funkar ändå. Blev en långis idag efter praktiken trots vad min kropp ville men tyckte ändå den svängen var fjutig..
Men hade tänkt att aktivera Lok med antingen börja lära sig släcka lampan eller öppna min dragdörr på kommando då. Kan bara inte bestämma mig vilket av dom än.. Hmm ska tänka på saken när jag käkar lite frukt. så skriver jag sedan och uppdaterar er om de.
Imorgon ska jag ut i skogen om de inte blåser för mycket. Åååh vill ut i skogen. Har längtat så men har alltid kommit hem när de vart nästan helt mörkt ute så seeeeegt.
Och nu leker morsans kille med elen så nu har jag ingen el igen.. KOLSVART! YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar