fredag 30 december 2011

godkväll!

Blev ju inte riktigt att jag skrev igår om allt. Och idag har de vart fullt upp. Enda gången jag inte gjorde något var vid frukosten. Sen efter de har jag städat och aktiverat lok. Och gått i skogen! Helt otroligt härlig luft i skogen. Har jag gått för mycket vid vägarna tro?
Nä men pga storm efter storm så har det ju inte gått så passa på idag och luften var kall men klar. Åh så svårt att förklara men härligt som fan!
Blev riktigt glad idag med när jag hittade massa filmer som vart borta sen vi flyttade hit, hitta dom på vinden. Så nyss har jag sett en förtjänad film (Be cool) efter denna dagen med massa arbete och kuligheter! :)

Jag har tagit fram blod så kan jag förhoppnings vis gå ut rätt tidigt imon och lägga ut ett spår och sedan på eftermiddagen gå ut o spåra med lok! Vill inte chansa på att låta de ligga ett dygn då det säkert börjar regna igen. Men ska bli underbart kul (låter säkert sjukt, men det är så kul att se lok arbeta och fokusera på de liksom).

Känns otroligt att jag faktiskt städat helt självmant och tvättat massa idag utan att någon sitter med en pistol och hotar en. Hahha kanske just därför? Jag är ensam hemma, mor o hennes kille åkte upp till Norge över nyår eller ja dom åkte idag och kommer hem på söndag eller måndag. Så jag har ansvar för katterna, lok och mig själv. Riktigt härligt måste jag säga.
Men nu ska jag nog ta och förberedda mig för sängen så jag kommer upp åtminstone innan 10 helst 8-9, så blodspåret får ligga och gotta sig i några timmar i alla fall.
Men godnatt på er alla! Så höres vi nog imorgon! Kan kanske ta lite bilder under spåret och slänga upp imorgon. Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar