måndag 12 december 2011

julhandlade lite?

Idag åkte jag och mamma och julhandlade lite eller ja hon gjorde det. Jag köpte lite grejer till lok som också kan kallas tidig julklapp men ändå :P. Köpte även en del till syrrans julklapp som jag nog inte ska avslöja än om hon läser min blogg nu. 
Grisöron, två leksaker, en större hundhandduk o leversnittar som ni ser på bilden ovan xP.
Juste köpte lite färskfoder på arkenzoo med, då lok alltid vart liten i munnen med torrfoder. Har testat lite olika torrfoder och färskfoder innan. Men nu har jag fått nog och ska testa denna färskfoder som hon i personalen rekommederade! sedan efter de så ska jag börja med barf som jag länge planerat!

Den nya handduken är den stora. Den mindre är en mindre variant av den större. Tänk länge på att skaffa en till då jag tycker den är suverän, vid regniga dagar. Guld nästan värd xD finns säkert bättre men än så länge är denna nummer 1.
Nu ska jag ta och kolla julkalendern o plugga lite sedan ut på en lång natt kvälls runda! Ha det bäst allihopa! puss och kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar