lördag 10 december 2011

dumma väder!

Jag har en sån himla sug att lägga ut ett spår men buhuu vädret förstör för en! Vill ut i skogen med men det går inte heller. Tro mig det är riktigt boring att gå på vägen hela tiden.. För alla kör som idioter och det är tråkigt. Finns ens inte trotoar (stavas de så?). Finns inte så många vägar att gå på antingen dit eller andra hållet, tråkigt är de och därför behöver vi skog att vandra i men nej det ska vara oväder hela tiden.. 
Men blir mycket inne aktivering nu när stormen är igång. Fast idag har jag vart lite lat men ändå tränat en del och så. Fortsatt med tända/släcka lampan, går bättre o bättre. 

Så nyss har vi käkat lite och väntar en stund tills vi kan dra ut. Har kollat på regntäcken, hitta ett back on track täcke men kostar lite väl mycket nu innan jul så hitta ett annat som är en overall med (tycker det ser väldigt löjligt ut) men funderar ändå på att köpa de för att när lok blir blött så är de jätte svårt att torka bort de(vad idiotiskt de lät) MEn det jag menar är att vattnet lägger sig längst in i pälsen och nej jag ska inte fortsätta på de där. lät väldigt konstigt. 

Nu ska jag ta och göra mig ordning för att gå ut i ur och skur. Och sedan ta en varm dusch och sedan blir de nog chilli, ska nog träna lite först. 

Och om vädret lugnar imon som de ska tydligen så ska jag ta och träna lydnad, börjar lätt och sedan mer avancerat. Tror det ska gå bra. 

Så vi höres kanske sedan eller imorgon! Puss o kram! Ha det bäst i detta i väder! 
En bild från lägenheten i gbg! Gammal bild på sötnosen! Lite halv skum bild hmm jaja! Älskling! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar