tisdag 13 december 2011

nordic special+

Han älskar det! Eller ja än så länge så gör han det. Han har en förmåga att gilla något i början och sedan sluta äta de. Men har stora förhoppningar på denna mat, han luktade knappt på de utan åt upp allt direkt. Inte för snabb och inte långsamt och han lämnade inget och känner starkt för den! Han sket till och med i Saga (lilltiken som löper) när jag höll på med maten!

Jag ska köpa några till imorgon eller övermorgon, så får vi se om han fortsätter gilla de men det tror jag att han gör. Tror starkt på detta! Hihi överlycklig över att jag hittat något som han äter med en gång och inte småäter hihih! Yey för detta!

Nu vilar vi lite efter middagen innan kvällsrundan blir av och han sover sött bredvid mig :). Bra dag trots den dumma snö/regn stormen! Hihih bra dag bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar