tisdag 6 december 2011

hello!

Då har snön kommit då, och gissa vem som älskar snön! Lok gör det! Han vet inget bättre, han skäller som en galning för att man ska kasta snö på honom eller kasta snöbollar han ska springa efter. Kul är de!
Men jag har gått och fått en j*vla huvudvärk som vägrar gå över. Fick den igår kväll och hade det fortfarande när jag vaknade. Vilket ledde till att jag stannade hemma idag, dock hade vi bara zumba idag men det är ändå tråkigt och missa för jag har aldrig testat på det. Och skulle även ha mentorsamtal idag. Men vad gör man?
Lok har fått leka länge ute i snön och jag fick bita ihop och försöka njuta men mitt j*vla huvud bestämmer sig att göra ont lite överallt. Just nu gör det ont ovanför ögat. Blä! Mamma trodde först att det kunde vara vätskebrist men jag äter massa frukt och dricker bra så kan knappast vara det. Kanske spänd över att komma tillbaka till skolan? Jag vet inte, fick de igår när jag satt vid datorn och kollade på tv. Men jag ska vila nu och hoppas på ett bra resultat så jag kan gå en lång sväng i snön sedan.
Nä gott folk nu ska jag ta det lugnt och se om jag klarar av att se film för att ligga och inte göra någonting är booriing! Men vi får se. Glömde ta bilder på Lok förut när vi var ute ><' men ska ta lite sen det är ju väldigt kul med såna bilder.
Jaja ni får ha det bäst och huvudvärk fri dag! så höres vi kanske sedan! Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar