onsdag 7 december 2011

tjolololooo

Hej alla! Jag sitter i skolan och har svenska c. Ska göra någon analys om kungens tal, fy vad segt.
När jag gick upp i morse vid 6 så var det slask och bilarna skvätte massa på mig och Lok när vi var ute och gick. Buuuh! Tänkte meddela att jag kommer börja med att lära Lok att stänga av lampan. (jag är alltid så dum att jag lägger mig ner i sängen och ska sova så har jag glömt min lampa Fail!)
Idag slutar jag halv tolv så är hemma runt halv 1 - 1. så ska nog ut på lång promenad. Ska kolla vädret så ska jag även försöka hinna med att lägga ut ett spår. Men det är världens vattenbad i skogen. Kanske ta den andra skogen? hmm får se hur de blir.
Har även börjat planera in lite lydnadsträning. Börjar lätt och avancerar de mer efter hand.
Nu måste jag återgå till mitt arbete.. vi höres senare! puss o kram!
Gammal bild från lägenheten i Gbg!<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar