onsdag 28 december 2011

hej alla!

Jag har inte uppdaterat mig på några dagar nu men har ju vart jul och allt nu ju.
Vad fick ni?
Jag fick en HTC(<3) , glassmaskin , kläder , ny jacka , nya kuddar + kuddfodral , svampbok , hårfön , ljusstakar , serier , konsertbiljett med syrran som var i söndags och hmm var nog allt än så länge. Min lillebrors farsa kommer och ska hämta bror och lämna något för han var tvungen att lämna tillbaka en serie jag fick i måndags av honom som jag redan hade fått haha. En tror han köpte en korn skiva (den senaste med skrillex eller vad dom heter, riktigt grymma ihop!!).
Lok fick ingen speciellt massa godis och en ny reflex väst. Hann inte köpa något innan till honom. Men han kommer få massa mat när Jonas kommer. Han köpte de till mig idag för jag inte vill konka runt med det på buss eller liknande :P. Det är ju rätt tungt ;P

Har tänkt att skaffa ett back on track regntäcke till honom som jag fastnade för men ska först vänta efter jag firat jul med far och för att hoppas på lite cash. Haha!
Men ska över och vara social med mor och dom o käka middag och hoppas på att Jonas kommer med något man kan se på ikväll innan de är dags att nana. hahah xD

Uppdaterar mig sen igen om hundlivet och allt sånt där haha lite mer detaljer kasnke. Men ni får ha det bäst tills dess! Puss Och Kram!!
Förut när jag och Lok myste och såg på hairspray! 

1 kommentar:

  1. Hej! tack! söt hund du har. Du frågade om hur det är med Yzer efter kastreringen. Ska jag vara ärlig så ingen större skillnad. Det beror dels på att han är 6 år så beteendet sitter kvar samt att han inte hade några större problem med löptider innan.
    Man kan generellt säga att ju yngre dem är desto mer kan man påverka deras beteende med en kastrering.... kan påverkas på äldre med, men tar längre tid. Kul du frågade, är ju trevligt att prata med andra hundintresserade.

    SvaraRadera