onsdag 14 december 2011

hej gott folk!

Hej alla! Jag sitter i skolan och vi har projekt vecka. Vår klass ska göra spa handbok. Eller ja snarare spa pärm haha. Jag och emma har suttit och lagt in papper efter papper i 50 pärmar. Fy vad segt. Just nu har vi inget att göra för alla papper är i tills det kommer mera. Jag vill hem nu men kvart i 1 så ska vi ha yoga pass och sedan slutar vi. Så j*vla gött att mamma kommer och hämtar mig sedan så slipper man åka buss i en evighet! Ska nog få mamma att köra in på backa plan så jag kan köpa lite mera färskfoder innan vi åker och hämtar lillebror.
Jag tänkte bara skriva lite av mig för det är ett slags tidfördriv. Imorgon ska vi ha hjärt och lung räddning så det ska väl bli kul, om man inte ska göra allt en efter en i klassen fy vad segt i så fall. Åhh vill hem men det är oväder ute men det skiter jag i för jag vill ut och gå och gå och träna och gå. Hahah jaja!
Im going crazy now, (skolan har spärrat fb så har ännu mindre och göra)

Men nu sitter jag och äter marie kex och emma skriver ett bra dokument om ansikts behandling och nu ska jag ta och dra innan mentorn kommer springades på mig XD Hejdå vi höres nog senare PUSS OCH KRAAAM!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar