lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

Vi har alldeles vart ute och spårat. Det gick prima bra, blev inga bilder för mobilen hade för dåligt batteri och vilket leder till ingen blixt vilket leder till kassa bilder. Så inga bilder under spårningen detta året. Men känner på mig att nästa år blir mycket bättre!
Lok ligger och mumsar på sitt byte, 3 gången gillt jag använde den klövern så han fick behålla den idag. Det är ju ändå sista dagen på året så varför inte liksom? Dock stinker det dött djur och blod vilket är mindre gött.
Men det är inte varje dag han får mumsa på byten han själv spårat upp!
Nu ska jag fixa iordning någon slags gourmet middag till mig och Lok får ju sitt färskfoder/vom. Så det är gourmet för honom alltid!
Mmhh! Ska bli härligt de här. Efter Lok mumsat klart så går vi en runda och sedan ska jag fixa allt så allt är iordning för i kväll! För ikväll så smäller det! Eller ja inte hos mig men hos många andra! Och det bästa är att Lok är inte en droppe rädd för sånt så sköööönt som fan!

Slänger möjligtvis några efter spåret bilder när lok mumsar på klövern, fast de kanske inte är så mysigt men får se! Nu blire mer planering och sedan...

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!! Var rädd om era djur och er själva! Se till att inte dricka för mycket och smäll inte varandra med smällare i ögona för jag vill ju att ni ska kunna läsa min blogg 2012! Haha Puss och kram! Ha det bäst sista dagen på året och se till att det nya året börjar perfekt! (förutom bakfyllan imorgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar