söndag 22 juli 2012

heellloo

Ja så har man kommit in i en svart period igen då.. Nä men efter sist när jag skrev så hände inget speciellt men sen när det väl hände något eller vi gjorde något annat än vad som brukas göras så glömmer man av att skriva. Men nu har jag kommit in i en "kom igen nu" period. Och det ser ljust ut för denna bloggen.
Jag ska alltså ta mig i kragen och skriva nu.
Men kan ju berätta att jag har plockat kantareller 4 gånger inom 2 veckor och ja kul! Och även plockat blåbär hemma hos farsan. Som jag och syrran va hos från måndag till torsdag denna vecka.
Har blivit en riktigt skogsmulle och är mycket ute och går i skogen med lok nästan varje dag. Hittar alltid nå nytt ställe att gå på :) ja vi var nyss ute och var i skogen i nästan 2 o halv timma. Bara ströva runt och så det är väldigt skönt de.
Men det har verkligen vart märkligt väder de senaste, får la se hur allt detta slutar!
Liten sommar bild:) 
Nu börjar bloggandet igen! 
Ha det bäst!
Puss o Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar