söndag 1 juli 2012

känner mig verkligen seg

När jag säger att jag ska göra något på denna bloggen så blire det ju inte!
Eller ja när jag skriver att jag ska lägga upp bilder m.m. men så har de ju inte blivit.
Men i alla fall så sitter jag kollar regntäcken till lok. Och jag tror jag hittat det jag vill han, men vet inte om jag ska beställa online eller börja leta i butikerna efter det. Nog smidigast att beställa online.
Och på tal om beställning så fick jag hem min beställning från engelsons (www.engelsons.se), hade beställt två par byxor och ett par nya tennisskor/gåskor.
Kanske inte jätte snygga skor men dom var riktigt beskväma! Och väldigt sköna att gå med! Rekommenderar jag allt! 


Två byxor i samma märke men i olika färger. sköna dom med! Men inte riktigt använt dom så mycket så kan inte säga för mycket. Men mräket bobergs i alla fall.
Jag gillar verkligen engelsons, har beställt av dom innan och blivit nöjd med allt. Så checka in deras sida vetja och beställ lite ;) 

Men denna dagen har inte börjat bra alls! Först så sov jag dåligt inatt och så när jag vaknar så hinner jag knappt öppna ögona innan det rinner massa blod ur näsan.. Så hela dagen har ju typ blivit sabbad men får ta det som en vilodag, man kan ju inte vara i fullfart hela tiden såå detta är väl min kropp sätt att säga att jag ska ta det lugnt eller något. Är inte riktigt säkert faktiskt men något i den stilen är de la. 

Men nu ska jag fortsätta att välja mellan ett hurtta täcke mellan ett annat hurtta täcke. Skit svårt asså! 
Ha det bäst allihopa! Puss o Kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar