onsdag 8 augusti 2012

heellooo

snyggingar!
Jag har inte uppdaterat för vädret har haft pms och därmed så drabbas vårt internet.. sjukt störande.
Men har gjort en del faktiskt. I onsdags kom syrran hem och vi var aktiva. I torsdag så var jag mamma och syrran hos syrrans blivande häst Kordita och Lok var med och allt gick prima :)
Och fredags så handlade vi och jag köpte två lådor med hundmat alltså 40 kg. Så nu har jag mat ett tag iaf.
Sedan har vi bara vart hemma och gått långisar och sådant kul.
Sen i måndags och igår så var det sånt jäkla skit väder man kunde inte göra nå alls. Regnet typ högg ner  en och ens inte Lok ville vara ute trots att han hade sitt regntäcke på sig. Då är de rätt illa så igår o förgår blev vilodag. Idag blire något mittemellan då jag o några till ska till liseberg idag och se på Alice Cooper, andra gången gillt. Och så då så de blir kul om det inte börjar regna då.

Och ja såret är mycket bättre! Tack o lov! Så imorgon är sista salva dagen och så. Det ser bra ut och allt så det är väldigt skönt och slippa åka tillbaka dit!

Nu ska vi dra oss utåt och så.
Men vi höres senare! Puss o Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar