måndag 13 augusti 2012

ZZzzzZ

Heeej!
I helgen så var jag i sstan och hjälpte olivia passa hennes familjs valp Theodore. Det vart kul och valpen är verkligen en liten terrorist :P
När jag kom hem så blev riktigt glad iaf, så det var kul de:) Men har vart helt seg idag och vädret är typ halv mysko. Mörka moln men hur varmt som helst så ska man vara på tomten eller chansa o gå nånstans och kanske bli dyngsur om de regnar?
Såå jobbigt! Men jag ska och fixa mat nu eftersom att morsan jobbar kväll så ja. Men tänkte bara skriva och säga att vi är vid liv haha.

Ja juste såret är väck nu. Nu ska bara håret växa tillbaka så är de bra igen. Så det är väldigt skönt asså!
Senare ska jag gå en långis efter maten eller ut och springa. Har inte riktigt bestämt mig än :P
Men ni får ha det bäst! Puss O Kram!
Lille theodore, en av dom första bilderna jag tog på honom. Så han har blivit större men ja. Labbe valp är de :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar