fredag 14 oktober 2011

fredaaag!

Idag är de fredag! om ni inte redan visste de :P
Jag slutade egentligen 11 idag men tack vare de j*vla uf företaget så var vi tvunga att vara kvar eller ja de var typ inga som stannade men min grupp gjorde det. Det började kl 13 så vi gick runt på stan och kollade lite sedan tillbaka. Sen åkte jag med Glenn hem och fick kebab rulle när vi kom hem! Mums!
Detta väntade även på mig hemma! Nu har jag mina muffar! Slipper plågas! Yeey! Och godis är alltid gott och vantar är skönt och långkalsonger är gott nu när de börjar blii burrr så kallt! 
Jag hade planerat in en jätte långpromenad med lok idag innan jag kom på att jag var tvungen att vara i skolan till 2. Och nu när solen snart är nere så är de rätt segt, men tar den promenaden imon istället. Idag ska man ligga och chilla! Och aktivera loket med såklart. men ja lugnt dag idag blire nog.
Lok ville inte att jag skulle plugga igår :P men de gjorde jag faktiskt! Förvånande, jag vet! 
Höres lite senare, måste få klart etiken! Ha de bäst! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar