torsdag 13 oktober 2011

pangpangpang

Har inte bloggat på några dagar för haft världens sömnbrist och mått skit. Men det är bättre nu.
Idag har jag och  lok varit ute och sprungit, det gick bra tills jag fick ont i örona (även om jag hade pannbands grejs skydd). och när jag får ont i örona så får jag panik och blir nästan gråtfärdig. Jätte känslig för de. Men Lok ligger död nu så det är skönt att han är nöjd över de vi sprang :). Men ska haffa öronmuffar så det blir bättre spring tur nästa gång eller ja när jag nu skaffar muffarna så blir de bra xD. Tills dess så får jag kämpa mig ur smärtan i öronen. :P

Nu ska jag plugga lite och senare testa min nya lilla dammsugare jag fick idag av mamma! Okej jag ska förklara mig nu. Mamma + dom bor i ett stort hus medans jag och lok bor i en liten stuga bredvid (min syrra bodde här med innan hon flytta men nu har jag den för mig själv, så allt skit hamnar inne i hennes gamla rum hahah). två rum, vardagsrum och toa + ett underbart litet kylskåp som fylls med onyttigheter på fredagar! :D

Nu blir de etik, matte, svenska c, svenska b(tror jag).. hoppas det bara är de jag ska göra nu..
Men vi höres kanske senare, annars så skriver jag nog imorgon! Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar