fredag 14 oktober 2011

Har nyss vart ute på en kvällsrunda med Lok. Det gick finemang, han fick inte upp lukten efter någon djur så en mörk, tyst, kall och mysig kvällspromenad blev de! Och har ännu inte blivit klar med etiken.. SEGT! Det måste skickas in innan 23:59 så ja blir att skriva skriva skriva så jag får klart skiten i tid för en gångs skull.

Men jag hade tänkt fråga er, om det är några som är hund intresserade här som läser min blogg, om ni vet hur man ska få sin hund att acceptera katter. Lok vill alltid leka med katterna när vi är i de stora huset men när dom kommer ner hit så morrar han åt dom. Vad jag göra? Är de hans sätt att uppfostra dom eller skyddar han sitt hem?

Hoppas jag får någon kommentar annars får jag väl vända mig till hundforum.
Ge mig en lyckospark så jag ger järnet nu det sista på etiken! Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar