fredag 28 oktober 2011

vvvoooff

Idag blev de cykeltur med Lok. men det gick väl si sådär i början sedan flöt de på i ett högt tempo. Har inte cyklat med lok någon gång innan, morsan gjorde det lite innan min cykel blev snodd. Men ja ibörjan skällde han som en galning och började springa i bilarnas tempo men sen när vi kom ifrån vägen och cykla på grusväg så gick det prima. Högt tempo cykla vi i men han orkade inte så högt på vägen tillbaka.
Men när vi kom hem igen så blev jag helt svettig, illamående och lock för örona. Höll alltså på att svimma och spy.. Illa! Tur att mor min var hemma, hon tyckte jag blev blek som ett lakan. Men sedan efter jag la mig på glvet och hon lyfte upp bena på mig så fick jag lite mer färg och mådde bättre.
SEGT som fan. Men tog det lugnt, drack lite iste och åt lite, snacka med syrran i telefonen. sedan in i duschen. Lok fick lite träning senare och nu ligger han och snarkar i fotöljen :)
Ha det bäst allihopa! Hoppas ni inte är sjuka! Jag mår bättre, fortfarande förkyld men ja vad gör man! Mina helg planer blir bortspolade för alla ska gå och bli sjuka! Men men Ha det bäst så höres vi imon så ska jag ta lite nyare bilder så ja det är roligt.. HA DET BÄST!
Gamlisshh bild ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar