onsdag 24 augusti 2011

dödisch

Idag har jag vart helt död, svidit i ögona för jag vart så trött.. Anledning till de är väl att gick och la mig inte jätte tidigt.. PLUS SÅ GICK BRANDALARMET IGÅNG! 3 PÅ NATTEN! Och om det inte var droppen så försov jag mig med. Vilket blev att jag kom efter med frukost, mat o skit. Vilket förstörde hela dagen, ALLT har varit skit idag. Så vaknat helt på fel sida idag. Skit dag helt enkelt.

Så idag har det väl vart "vilodag" mest för mig men Lok med då. Det är lite segt för jag hade tänkt att göra en del grejer med Lok idag. Men slocknade totalt efter vart ute med lok efter jag kommit hem. Vaknade till när mamma skrev att maten var klar, hoppas på att fått lite mer energi nu efter käk, en burk cola och energidryck så jag kan göra lite mer för min kära vovve. Det vill jag men mina ögonlock har vart riktigt tunga idag. Får hoppas på lite mer energi nu iaf..
Det ser extrem mysigt ut och man vill typ bara hoppa in i bilden! hahah!

Vi höres lite senare! Kanske. Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar