tisdag 23 augusti 2011

yyep

Som jag skrev igår så blev jag bjuden av min bästa vän till Turkiet! Och jag tackade självklart ja! Men några timmar senare insåg jag att mitt id-kort(minipass) inte gäller dit och PANIK!
Men idag löste det sig när mamma och jag kört min lillebror till skolan så drog vi dit eller ja innan de hade öppnat käkade vi lite frukost. Men det var KÖ in till pass-grejen/polis stället. Wtf typ. Men det gick fort gick typ bara på en kvart så var allt klart. Så mitt pass får jag inom 5 dagar eventuellt dagen innan vi åker.

Jag måste säga att jag är redan grymt trött på skolan. Även om vi... typ.. gör inget? Tanken på att behöva anstränga sig med läxor och skit är inte min starka sida. Plus måste jag tenta av historian jag inte klara förra året (lat med massa uppgifter efter mig så jaa). BLI ALDRIG SOM JAG INOM SKOLLIVET HAHA! Plus som jag tenta av gympa a, men det görs under gympa b. Tror de var allt haha!

Såhär blev det när jag kom hem. Lite energidryck för att orka resten av dagen ( XD ) och lite choklad för lite mer energi (som typ försvinner minuten efter)

Nu när jag fått lite inbillad och förfalskad energi så blir de en skogsrunda med Lok!
HA DET BÄST SÅ KANSKE JAG SKRIVER IKVÄLL! Puuss OCH kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar