måndag 22 augusti 2011

pangpang PANG!

Kändes lite fail, kändes lite tråkigt. Min killkompis jag känt några år eller ja orkar inte tänka ut hur länge. Vi började skriva efter någon månad och inte skrivit. Så ville han självklart träffas ha filmkväll eller groggkväll. DAMN! Dumma skola!

Lekte med Lokipok förut när jag skrev att jag skulle ta en sväng. Men vi nöjt, riktigt kul och ja! Tränade och lekte med hans favvo leksak! Dock bet han sönder snöret till bollen men men.
Efter vi hade käkat mat så gick jag lite spontant, lite vid vägen sedan gick jag in på en skogs stig och lite i skogen. Kul och vara lite spontan ibland!
Min vackra pojk förut när vi lekte :)

JAG BLEV NYSS BJUDEN TILL TURKIET AV MIN BÄSTA VÄN SOM FICK EN BILJETT ÖVER! WOOHOO!

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar