söndag 21 augusti 2011

städoo

Idag har man städat i min kära stuga. Det behövdes verkligen även om det var knappt två veckor sen. Eller ja när man har hund så behövs det väl minst en gång i veckan. Jag är inte så himla grym på att städa. Tycket de är skit tråkigt men när man väl kommer igång så går de bra. Det luktar städat när man kommer in här och luktar grönsåpa inne på toan (gillar lukten från grönsåpa). Duktig jag känner mig.
Vaknade med han log såhär imorse!

Idag har jag inte tränat så mycket med Lok. Men har därimot gått typ 1 mil med Lok, så lite trött är han allt.
Nu när jag var ute med Lok, så på vägen tillbaka flög en liten hårig getting in i mitt hår, fick bort den men den satte sig på tröjan sen fick jag bort den och den råkade flyga på Lok. Sedan när jag går ner till huset sticker de till och så när jag kollar där de stack var en flyg myra i tröjan längre in. Mamma säger att flygmyror inte sticker så WTF HAR STUCKIT MIG!!!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar