onsdag 10 augusti 2011

wiiiooouuu

Hej allihop!
Sitter nu och väntar och kollar och tråkar.
Väntar de gör jag på min kompis som jag vill ska vakna.
kollar det gör jag ut eftersom att det är ösregnar och jag klara mig från de när jag var ute med hundarna.
Och ja tråkar gör jag för att jag har inte mycket att göra just nu.

Morsan, hennes kille och min lillebror är i Danmark. Så jag och min kära vän och djuren är ensamma hemma :). Fast hon kommer nog stanna tills imorogn så drar hon hem och städar innan hennes pappa kommer hem från Thailand :P Alla är bortresta typ ju! Jajaj då har jag i alla fall tvingat upp min syster så hon ska vara här i helgen så jag slipper vara här helt sjääälv. Yeeeaah!

Tänkte slänga upp en bild för att liva upp de lite här men kommer tyvärr inte på vad. Kan slänga upp en bild på min tatttoooo senare! Ha de bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar