torsdag 25 augusti 2011

gymdag?

Började kl 9 idag, vi skulle mötas på arctic (gymmet). Och jag var duktig och var med, vi skulle alltså göra ett "arme test". Det var svettigt och det var mycket skönt att duscha efteråt! Två timmar på gymmet, sen lunch sen samling och sedan slutade vi. Typ halv 1 slutade vi. Och eftersom att jag bor ute på landet och är lat så blev det att jag, natta och maria drog runt på stan, och jag hämtade ut mitt pass. Köpte även ett nytt linne och ett par skor till turkiet.
Och på väg till polisstationen så drog jag in på netto och köpte min favvo choklad YANKIE!!<3
Jag tyckte jag förtjänat de efter denna dag!
Resten av dagen blir spenderad till lok! Måste umgås med honom så mycket som möjligt innan jag drar på onsdag, kommer sakna ihjäl mig efter honom!

Skriver kanske lite senare! Detta inlägg var lite halvt struligt! Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar